..::.. S L i D 3 S H 0 W ..::..

Sympathy for U, my fren..

Pagi2 td tiba zu YM..bg perkhabaran yg agak mengejutkan..mmg i was totally shocked..
'Cam Mael kena curik..' .. terus tersentap..rasa sebak...3+1..kenapa..cam adik dia pon kena n cermin keta ayah dia kena pecah jgk..
Kalau aku pon rasa mcm ni..apa lg hang mael..
aku tau..betapa bermaknanya cam tu kt hang..besar harapan hg utk cam tu..utk hg melangkah mencorak masa depan hg..
hg tulis dlm blog..nk kena dptkan baru...kalau aku byk duit..bleh ja bg hg pinjam..tp apakan daya,aku pon xmampu...tp aku rasa cdgn hg utk wat loan tu..good idea..

Bagi yg aku bleh bg hnya doa dan simpati...
Sabaq no..aku xyah hbq kt hg...hg pon tau..ni semua pasti ada hikmah dia..
selalu kalau jadi musibah kt aku...deep inside im thinking..mesti aku ada wat dosa..bila review blik..yeah..mmg aku ada wat dosa@salah..so,aku terima dan hadapinya..ini adalah dugaan@ujian drpdNya untuk menguji hambaNya..
Luckily, syukur alhamdulilah..musibah@dugaan tu tak melibatkan org2 tersayang aku...(mintak simpang)

akhir kata..
“Jika Dia menghalangimu atas apa yang menjadi hakmu, beerti Dia telah menzalimimu; tetapi jika Dia menghalangi kerana sesuatu yang ada padaNya, maka sesungguhnya Dia memberikan rahmatNya kepada sesiapa saja yang dikehendakiNya.”

0 comments: