..::.. S L i D 3 S H 0 W ..::..

Gumbira...Sedih...Risau....Seronot..???

Td member kt penang dok tnya bila nk transfer penang..
aku pon xlarat nk menjawab dh..
baru ja dok smbg ngn mael..kalau blik png..mcm2 nk wat..aktiviti2 kt cni..nk sambung kt sana..
tup-tup su(hosmate aku a.ka. person bhgn admin) pm aku kta surat dah mai..
apa la..zassss..terus ke admin tgk surat tu..
ala..xdak tarikh org tu lapor diri plak..
tp dh tau nama nya(nama dirahsiakan) ..
beliau adalah seorg perempuan..
tpon org perjawatan..nk tnya budak tu lapor diri bila...cuti la plak person incharge..
hrap lewat la 2-3 bulan..aku nk p sarawak utk sukan staf interversiti ..
mcm2 dlm kepala nih..nk angkut barang la..apa la..
sedih plak nk tggl kawan2 kt cni...
apapun..tunggu esok..lps aku kol org perjawatan..bilaaaa tarikhnya...??

3 June 2008

dah dpt kol org perjawatan mggu lepasss..
n dpat tau bulan brp budak tu lapor diri..
tp tarikh spesifik xtau lg..hmmm..still kena mengagak2 lg..
apapun sblm aku transfer aku nk mengaktifkan diri aku sepuas2nya smpai muntah..
mggu lepas dah pergi main paintball ngn zu,ayu,dan kawan2 kepada kawan2..

<
Warner Bros la tok dalangnya..
igt bulan ni wat planning rock climbing,abseilling,flying fox etc2..
tp penuh plak jadual mggu ni dan smpai ujung bulan..
so postpone bulan Julai la..
bak kta zue..."sblm ampa pindah kite g main aiskeeting dulu "

Nevertheless, walaupun aku telah transfer ke penang..aku akan meninggalkan jejak kakiku disini...

0 comments: